02 July 2013

Ops Mencari Lubuk Tamiya v2.3

Assalamualaikum~
Bismillah~

Papp pararappappappappaap... tiktakh titikhtakhh tikktakkhhhh... jhinggggg~~~ memperkenalkan..... hasil dari Ops MLT v2.3!!!! BROCKEN GIGANT.....BLACK SPECIAL!!!!! woohoooo!!! Aku bagi sneak peek die eeaaa...

Brocken Gigant Black Special

Nice...... susah nak cari ni, rare. Kalau dulu aku wat entri pasal Brocken Gigant biasa punye,jenama Auldey, kali ni aku balun yang black special punye, Tamiya lagi. Ape yang spesel nye??? sebab ni la antara beberapa mini 4WD yang gune super FM chasis.. maknenye, enjin die kat depan. Fully cowled plak tu. dah macam MBT da tengok, ragged bak ang. 

Tak bukak lagi ni, sape nak order bley la komen, sementara stok masih ada!!!!! hahahaa. Sementara aku ni masih baik hati, aku bagi peluang sape-sape yang nak order bley la roger-roger aku kat ruangan komentar. Bagi model ape nak, Dash ke, emperor ke, avante ke, slagi stok ade, aku kirim la. 

Berbalik kepada topik kite, ape dahh yee... oooo, ok2.. lubuk tamiya. Lubuk tu ade la yang best2, siap ade litar lagi, model limited edition pon ade. Paling stailo ade stand of fame lagi, siap tunjuk model juara pertandingan yang lepas kat Jepon,buatan Malaysia lagi. 







Antara yang lejen ni.. jangan jeles Sapik Sensor~








Dengan penambahan ahli terbaru ni, maka penuh la ordinan aku satu partition rak buku aku. dari cap Gokey sampai la Tamiya, hehehh. Jom usha~

 Tudia.... lelong2!!!


 











kiri- formasi pertahanan                                        kanan- formasi maju hadapan.. :P

Okey... abaikan stiker yang tak siap, tu keje adik aku la tu, bertuah punya budak. Satu hal plak aku nak strip balik stiker die.Jenis aku tak suka letak stiker, kalau nak wat finishing, aku spray je. Macam yang kaler silver gambar kanan kiri skali.Gamba tu tak tunjuk koleksi penuh lagi, ade 2 lagi tak pasang, Magnum Saber ngan... ape lagi, ofkos la BG black special. Yang terbaek kene simpan, last2 baru tunjuk.

Papepun, Disebabkan, aku rajin ari ni, aku wat la finishing kat salah 1 ordinan aku. Yang jadik mangsanye beak spider yang aku da spray silver tu. Disebabkan aku ketiadaan masking tape, aku gune la ape ade.. jadi selotep jernih la yang jadi bahan. Sbelom korang tiru, ak nak bagi amaran.. tu untuk yang betol2 mahir je. Kalau tak nak mini 4WD korang tak lawa ke, tak jadi finishing ke. jangan salahkan aku. Pompam pompam... maka jadi la finishing kat bawah ni.

Finishing percubaan kedua PC2

Lawa tak??? base silver, layer gold. hahahaa... ape nak buat, ok la ni gune selotep biasa. Ade la flaw sket2. Lain kali kene gune masking tape la baru elok. Untuk Finishing PC3 plak, aku pilih Beak Spider lagi satu jadik mangsa kedua. Korang cekedout la ehh post akan datang.. Selamat menunggu~


This is 2nd. Lt. Hj. Wan Ersyad, signing out.

~DREAM TAKES FLIGHT~

Andai korang ade fulus RM1000, ape korang nak buat??aaaa.. nak citer2 jom usha kat sini.
Nak apps terhebat dari Rexona, bley kire jarak bergerak.. jom usha sini.

No comments :

Post a Comment