18 July 2013

Bermusafir di kala Ramadhan Tiba

Assalamualaikum~
Bismillah~

(Lama tertunggak draf ni, dek kemalasan nak edit, aku post kan aje la ye, abaikan info yang ketinggalan zaman)

Burpp...... Alhamdulillah~ dapat sahur pastu bukak pose lagi, maka nikmat Tuhanmu yang manakah yang kamu dustakan (Ar-Rahman:13). Ceh.. nak aje ltak ayat surah febret... 

Kredit kepada Brotherhood Art, aku takde sumbangan dalam pembikinan karya ni

Sape penah sahur kat kampung halaman, bukak pose kat perantauan?? tu la rutin aku tiap-tiap kali datang bulan Ramadhan. Cuma kali ni hari pertama dah terpaksa merantau di tempat orang. Sape-sape yang kat Ukay Perdana tu jemput la aku bertandang kat rumah. Besar ganjaran sape-sape yang menjamu bukak pose untuk orang awam, musafir lagi, heheehh. 

Walau ape pun tugas anda, jangan jadikan alasan berpuasa untuk meninggalkan tanggungjawab anda, dan kebanyakan kejayaan dan kegemilangan Islam terjadi dalam bulan Ramadhan. Untuk memulakan bulan mulia ni, aku memulakan perjalanan aku dari halaman kampung ke Ukay Perdana, Esoknye plak round zoo negara, esok nye plak bertandang ke Gombak, dan akhirnya petang tu sampai la ke MIAT.



Nak tengok gamba binatang kat zoo?? tunggu bile aku rajin nak post. Skang ni aku keletihan. Tunggu la ye sampai berjanggut..


This is 2nd Lt. Hj. Wan Ersyad, signing out.

~DREAM TAKES FLIGHT~

Sape nak bercandid ngan kete Ford Fiesta?? smart ah..  usha sini   >>LINK<<

No comments :

Post a Comment