18 July 2013

Minggu Pertama Semester Terakhir

~Assalamualaikum~
Bismillah~


 Untuk peringatan bersama~

Wooohoooo.... pejam celik pejam celik, da stat da pon sem 7 degree aku. Nampaknya dah 3 taon aku jadi bachelor.. hehh, bachelor~. Secara rasmi aku da bley dipanggil senior akhir taon, haahahaa.. poyo. Abes sem ni, merata la kitorang berOJT. Masing-masing nampak cam rilek je, tak nak pikir lagi pasal OJT. Takpe la, banyak lagi la kekosongan untuk aku, keh3 (kuar tanduk atas kepala). 

Sem terakhir ni, FYP memang takkan lari la, adoiii. tengok jadual nak wat FYP, penuh la plak. Kelas pagi petang, ngan program nan beratur lagi ni. Tapi nasib baik aku ni aku, kalau aku ni orang laen... hmmm. Minggu pertama ni pon da tiga kelas stat blaja, masuk-masuk kelas, mula-mula gaya cam borak santai je, intro sket... lama-lama, amekau, 1 topik blaja, nak tak nak masa petang plak tu. Kepada rakan-rakan yang da ade assignment, selamat berjaya la ye buat, hahaha.. (naseb baek terslamat).

Dan kepada junior yang baru masuk...



Heehehee.... selamat belajar kat MIAT. Masing-masing teruja tu dapat masuk MIAT, idong kembang je sorang-sorang. Ade la sorang dua yang tersesat dapat bulik hostel skali ngan member aku, aku lepak la lam bilik dorang, ape lagi.. layan muvi la. Sapik Sensor gitau dia da donlod muvi Super Sentai baru, aku pon layan la skali. Masuk je dak junior sem1, tengok kitorang layan super sentai ternganga mulut, terkeluar ayat ni.

Tolong la bang tolong la bang~

Hahahaa, dorang tak tau lagi camne kehidupan kat MIAT ni. Perlahan kayuh la ye. Papepun aku tengah donlod anime rockman EXE ngan Scan2Go untuk wayang night lepas ni, Hahahaah. Lepas tu Pokemon plak, sambil menunggu kuarnye game 3DS Pokemon X & Y, White 2 pon tak abes main lagi..

Orait, pose-pose ni nak kurangkan kemengarutan. Lain kali la plak korang layan kerenah aku ye.


This is 2nd. Lt. Hj. Wan Ersyad, signing out.

~DREAM TAKES FLIGHT~

Ape korang buat kalau ade orang bagi RM1000? nak tau jom usha sini.
Dapatkan rebat dari Sony di sini >>LINK<<

2 comments :

  1. blogwalking. jemput singgah dan follow ye tuan
    http://jinggaorenorange.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekaseh2 wat susah2 je singgah cni, air sirap pon x sempat buat :P

      Delete