15 April 2015

Result IELTS Dah Dapat!!!

Assalamualaikum~
Bismillah~

Hey guys, I'm back... already got my IELTS result, and it is astonishingly satisfying. Tudiaaaaaaa..... oumputih bak angggg. sbenarnya keputusan dah lama keluar, saja ja nak bagi tertunggu-tunggu sminggu dua, lagipun baru online, sijil tak dapat lagi. Bak kata kawan sekelas, mana tau kot2 sijil dia print result lain, wahahahaaaa, oh my goodness, are they have any decency. 


Engineering ke Medik?

Malangnya, segunung harapan untuk dapat band 8 runtuh jua tanahnya. Paling kurang aku lepas nak amek medik, medik band 7 kan3?? Yang peliknya Listening yang aku target dengan konfidennya 7 dapat 6.5 je, tapi reading target 6.5 dapat 8.5???? keajaiban apakah ini? Speaking dengan writing dengan ketiadaan hairanannya bertepatan dengan ramalan aku. muahahahaaaaa. chidhood memory and knowledge..... -_- . Memang aku goreng tak pakai minyak la jawabnya. Kawan yang duduk semeja dengan aku pon stress tengok aku online layan yutiub drum corp, marching band, military. Setepek ayat takde life kat dahi aku.

Aku ingatkan IELTS ni kacang je sebab boleh jawab bab Unifi speed 10MB/s. Sekali keluar result, separuh kelas tak lepas. Kantoi 1 komponen 0.5 markah pon kena ulang jugak.  Automatik hari tu kelas engineering mechanic jadi krikkrikk. 

Nevertheless, those guys who did not pass the first attempt had just re-sit their IELTS last Saturday. Pray for the best, because I want to be in same flight arriving at the same airport, with learning in the same class with all of you guys. InsyaAllah.


Notakaki: kembang lubang idong aku, dapat emel dari instructor BI, puji ak kerja kuat dengan cita2 tinggi. Sila abaikan yang bab grammar error tu yeee. :P



Saya Lt. M. Hj. Wan Ersyad, lapor keluar.

~DREAM TAKES FLIGHT~

No comments :

Post a Comment