03 April 2013

Mini 4WD : The Unknown

Assalamualaikum~
Bismillah~


Jeng3... rajin plak aku membukukan sejarah hidup aku kat sini malam ni.. hehehh~ Bukan ape, nak rasmikan laptop baru, bagi dia biasa sket ngan cara aku, hahh. Ok, kali ni aku nak sambung citer pasal mini 4WD, aaaaaaaa..... suke kan suke kan?? 

Kali ni, aku jumpe kat tetttttt.... di Sri Kembangan, mana bley cakap, nanti hilang demand, hahah :P . Okey, nak dijadikan citer, pada 1 April 2013, kawan sekaki lepak ajak pergi mall kat Sri Kembangan. Firasat aku ni kuat menyatakan yang aku bley jumpe mini 4WD kat sane, jadi aku on la. 

Setelah berjam di jalan yang meriah dengan kereta, kami sampai ke destinasi yang dituju. supsapsupsap, pergi usha skrin besa untuk renovation bilik aku la, spek untuk member la, baju, pompampompam.. sampai la jugak kat bahagian mainan, woohooo.. Sampai2 je, liar aje mata I mengusha mainan. 3 minit selepas itu, jeng3~~ mata aku terkunci di satu rak.... dan... maka gembirelah aku seketika, namun...... o_O. Ini yang aku jumpa~







 Super Asurada SA??










 Kejakunan apakah yang berlaku?







Asurada QBX?










Aku yang tak pakar lam mini 4WD ke atau model ni antara yang rare? sumpah tak pernah aku jumpa model ni lam riwayat hidup aku.. apalah, mende dah ada depan mata, balun je la. Kaching2, bunyi kaunter menelan duit aku.. vroom2 bunyi kereta sport kami meredah lebuh raya... burrpp... bunyi angin keluar ganti ngan makanan, tengok2 dah sampai MIAT.

Apa lagi, mulalah operasi assembly aku. Malam tu jugak aku dapat tau budak ni nak wat jamuan koktel sempena hari lahir member aku. Okey, maka berikut adalah peristiwa sebenar:

























Sementara mereka sibuk menyiapkan hidangan untuk majlis koktel...


 
Aku sibuk menghasilkan masterpiece aku....
 

 
Di saat mereka siap menyudahkan juadah  yang umphhh errghhh.....


Aku berjaya menyiapkan koleksi arsenal aku....

 Hahahaa.... papepun, model ada lagi 1 yang blom disentuh. Tunggu la bila masa yang sesuai. Korang follow je perkembangan pertualangan aku mencari mini 4WD. Zooommmm

P/S: Selamat meniti hari yang lebih tua kepada rakan aku, Keri the Afro guy. Semoga usia anda menjadi tarikan kepada gadis-gadis. hahh..


This is 2nd. Lt. Hj. Wan Ersyad, signing out.

~DREAM TAKES FLIGHT~

No comments :

Post a Comment