18 June 2013

Menerjah Pameran

Assalamualaikum~
Bismillah~

Aku rasa cukup la kot pasal final exam, nak termuntah aku nak mengarang, benda yang lepas jangan dikenang, hahahaa. Lagipun aku da format abes data-data exam lepas... lam kepala ak la, hahh. 

Kali ni aku nak cerinte pasal pameran hari belia bulan lepas, lama btol tertunda ni. Buat yang terkandid mase pameran tu, nah... tengok la puas-puas aksi dan posing anda. Aku rasa kali agak kurang sket pengunjung, kot... aku pegi ari sabtu je, hahah. Tujuan aku datang sane sebab nak serbu booth badan uniform je, ATM, PDRM, APMM bagai, pastu nak terjah member yang duty kat booth JPAM, kua3.. tahniah la. 

Sbelom pegi serbu booth badan uniform, aku, ngan 2 orang lagi member aku, mat afro ngan robo pegi usha booth pendidikan, kot-kot la ade booth unikl ke.. nak wat batak sket tanye-tanye bagai. Ape yang jumpa adalah booth IKBM, pastu adalah booth yang best, pasal oil and gas. 

Bedum bedam bedum bedam, makan sket pastu sampai la part feveret aku, usha booth badan uniform. Orang lain da hilang daya, aku makin berdaya, hahaahaa.

Booth pertama aku terjah, booth JPAM.. apalagi, jejak kasih ngan member la. Hahahaa, bergaya bak ang dorang, pakai spek bagai. Borak-borak ngan Lt. Dinamik, die kate ade game spesyel punye untuk aku. Hahahaaa.... spesyel abes la. Tudiaa.... confine space ko bagi. Apalagi, aku seret la skali afro ngan robo, maka bermula azab dorang, tapi bukan aku.. tu la heaven bagi aku, haha. Jumpa skali ngan lt. zarius ngan lt. banban.










masih terserlah, afronya rambut..
walaupun letih~








Lagi sorang mangsa yang aku seret skali~
 kemain susah lagi nak tanggalkan~


Aku yang mula-mula masuk, guide si robo tak sampai tengah, dah jaoh aku tinggalkan die.hahahaa, pandai-pandai la cari jalan. Gelap bak ang dalam tu. tak nampak apa pon. Ni yang takut gelap tak pon claustrophobia bley pengsan ni. dekat 10 minit gak la, aku abes mula-mula, tunggu punya tunggu, robo pon kuar, pastu afro. Aku tengok si lt. Zarius baru nak pakai coverall.. tak nak kalah tu, ckap je aku masuk confine space. Tros join jugak. Bagus la, sama-sama merana.

 







Muka sebelum kene azab confine space












Lt. Banban menanti coverall.. tak padan la tu~











Abes je mendalah ni, dapat la sijil free. Yeahhh... dapat la jugak sijil pegi fun-fun. Lepas tu, bermula penjelajahan di booth-booth tentera dan sewaktu dengannya. Tanye soalan taknak kalah. Ysng penting pasal OJT, tak pon keje.. hahahaa.










 Menahan azab beratnya raifal~












Pameran statik pon jadi mangsa kefotoshootan kitorang.. Yang mat afro dengan kefanatikan die pasal kete, pegi la berdating ngan evo.

 Tudia... evo nak, inspira taknak pulak~








 Kereta bomba yang lejen~






Bersama kereta otai bomba~











Gamba len masih dibawah fail sulit, jadi bersabar la ye. Hahaha... papepun, kitorang tidak pulang dengan tangan kosong.



This is 2nd. Lt. Hj. Wan Ersyad, signing out.

~DREAM TAKES FLIGHT~

No comments :

Post a Comment