01 July 2013

Berderak-Derakan Pusingan Pertama

Assalamualaikum~
Bismillah~




Di cuti yang indah permai ini, bersempena cuti peraian TRW menang, aku dan keri berderak (jalan-jalan) di area Key Bey. Tujuan utama pegi sane sebab misi yang penting. Nak tau misi ape?? tunggu post yang spesel untuk misi ni. Entri ni untuk riang-ria di KB je. 

Tempat mula2 yang diterjah ialah.... teteteng teng... Parkson Kota Bhaarruuuuuu.... wieuu wieu wieuuuu (pengaruh citer Doraemon). Kenape Parkson jugak yang jadi mangse?? dah takde tempat laen ke nak terjah?? haaaaa, ade le sebab die. Sebabnye, mase aku gitau umi aku nak pegi jalan-jalan, die bley plak kirim skali barang dapur. Nak tak nak kene la soppingg sket. Fulus pon bagi ngam-ngam je. Bley la dapat 6posen masuk poket, tu pon aku da pilih yang ade sale dan murah2..T_T.

Selesai bershopping, mulalah timbul idea untuk membakar minyak RON95 dalam enjin-V Viva Elite tak tentu hala. Dengan penuh keyakinan di muka dan signboard tepi jalan, maka meluncurlah kitorang ke PCB.. yeahh, cuci mata sket.Dah nampak pantai tu, maka kuar la produk-produk kat bawah ni.





tuttttt.... harap maaf, liputan wifi anda tidak mampu menanggung keohseman gamba-gamba serta entri blog anda. Sila cuba sebentar lagi.. #%$#^%$^#$# -_-

ye nampak nya lain kali la aku update gamba selebihnye. cekedout lain kali la ye.


This is 2nd. Lt. Hj. Wan Ersyad, signing out.

~DREAM TAKES FLIGHT~

Korang nak apps yang ohsem tak, lebih ohsem dari gamba2 yang tak terupload dek wifi yang gempak. Meh aku bagi link die.          >>LINK<<
tak pon obses ngan alien chibi,meh usha kat sini

No comments :

Post a Comment